Zašto su promotivni proizvodi važni?

Promocija tvrtke je jako bitna u poslovanju. Marketinške metode pomaže u privlačenju novih klijenata i na taj način pomažu u reklamiranju na koristan i povoljan način. Pri privlačenje pažnje marketinškim akcijama svakako pridonosi dobro odabrani artikal. Promotivni proizvodi omogućuju ljudima da prepoznaju vaš proizvod, te da budete viđeni i prisutni.

 

Kako poslovno darivanje utječe na odnos klijenta i tvrtke?


Klijenti  koriste proizvod i odmah će se sjetiti vaše tvrtke, proizvoda ili usluga kada ih koriste. Tvrtke naporno rade na tome da svoje ime i brend prošire, te da budu prepoznatljivi. Bez obzira da li je mala ili velika kompanija, marketinškim trikovima  možete dosegnuti veću publiku na konkurentnom tržištu. Poklonite li promotivne artikle sa svojim logom i kontakt podacima, definitivno ćete biti primjećeni. Kada drugi ljudi vide odličan promotivni artikal koji netko koristi, to stvara dodatan efekt za vaš brend, tvrtku.

 

Kada su skuplji i jeftiniji poslovni darovi prikladni?

Kada se radi o povoljnijim promotivnim poklonima, oni su uglavnom namjenjeni za široke mase. Kada želite promovirati svoju tvrtku na sajmu, konferenciji, nekom promotivnom štandu ili slično, najčešće koristimo takve proizvode. Mogućnosti su beskrajne kada i gdje podijeliti svoje promotivne artikle.

blog zasto promotivni foto


U slučaju skupljih promotinih darova, najbolji odabir je darivanje važnim utjecajnim klijentima. Na taj način klijentima izražavamo poštovanje, te im dajemo do znanja da su izrazito važni u našem poslovanju.

Koji su promotivni proizvodi najpopularniji?

Najpopularniji promotivni proizvodi su oni koji klijenti koriste svakodnevno i namijenjeni su za široke mase. Na samom vrhu odabira su  rokovnici, kemijske olovke, kišobrani, boce, usb memorija, balzam za usne, pregače, torbe, šilterice, majice i sve popularniji antistres proizvodi.

blog zasto promotivni foto1

Kako odabrati pravi promotivni proizvod za pravu industriju?

Vaši poslovni promotivni ciljevi su da svoj brend, logo ili ime reklamirate na proizvodima koje vaši klijenti koriste svakodnevno. Takav primjer je tvrtka koja se bavi projektiranjem koja u svakodnevnom poslovanju, za pohranu svojih nacrta treba usb memoriju. U tom slučaju vi birate model usb-a na kojeg možete otisnuti vaš logo ili neku informaciju koje želite prikazati. Jedan od najpopularnijih takvih usb modela su usb kartice na kojima se može otisnuti puno informacija, te vizualno izgleda kao kreditna kartica, odnosno vaša moderna posjetnica.

blog zasto promotivni foto2


Od ostalih djelatnosti popularni promotivni artikli su:

  • kod sportskih, planinarskih udruga i klubova to su majice s prepoznatljivim logom, te kape, šilterice i boce.
  • kod trgovina, turističkih djelatnosti, suvenirnica to su torbe od platna s vlastitim logom.
  • kod škola su to rokovnici, kemijske ili usb memorija.
  • kod salona za uljepšavanje to su balzami za usne.
  • kod restorana ili kafići to bi bile pregače.
  • banke ili osiguravajuća društva najčešće žele kišobrane sa otisnutim logom.

Gotovo svaka tvrtka treba promotivne poklone za vlastitu promociju.  Na vama je da odaberete prave artikle za sebe te da budete viđeni. U konačnici je važno zadovoljstvo klijenata, te postizanje poslovnih ciljeva.