Promotivni proizvodi su važan faktor pri pronalasku novih klijenata ali i za održavanje dobrih odnosa sa stalnim klijentima. Otvaraju vam nove mogućnosti i osiguravaju da vaša tvrtka ili marka bude reklamirana u najboljem mogućem svjetlu. Stoga su promotivni proizvodi koji se koriste svakodnevno / tjedno vrlo dobri za oglašavanje. A kišobrani su broj jedan među njima. Kišobrani s logotipom ili promotivnim porukom prikladni su za promociju svake poslovne grane. Stoga iskoristite jesenske, kišne dane za svoje oglašavanje uz pomoću kišobrana.
Anatomija kišobrana važna je za promociju
Kišobran ima osnovne komponente koje mu omogućuju funkcioniranje na različite načine.
- Pokrov / krov - obično izrađen od poliestera, koji se dalje obrađuje posebnim premazima. To omogućuje da voda ne procuri kroz tkaninu čak i za vrijeme najjačih pljuskova, a štiti vas od sunčevih zraka na vrućem suncu. Napeta je preko rebara i obično ima više dijelova.
- Središnji nosač - štap - U prvim kišobranima bio je izrađen od trske, bambusa ili drugih prirodnih materijala. Moderni kišobrani imaju središnji dio izrađen od metala, drveta ili stakloplastike. Većina kišobrana ima metalne šipke, izrađene od aluminija ili čelika. Sklopivi kišobrani imaju šipku izrađenu od nekoliko dijelova koji se klize jedan u drugi. Nedostatak ovog materijala je što vremenom oksidira. No, ako se pravilno koristi, kišobran će vam služiti dosta godina. Kišobrani sa središnjom šipkom od fiberglasa, međutim, imaju još jednu prednost. Ovaj materijal ne oksidira, nije osjetljiv na temperaturne promjene, a također je otporniji na moguće udare vjetra i savijanje. To je kompozit od plastike i stakloplastike.
- Rebra - ovo je dio kišobrana koji daje potporu krovu i osigurava da ima pravi oblik. Dio rebara na središnjoj šipki daje potporu krovu kišobrana, a vanjski dijelovi osiguravaju da je krov zakrivljen i da voda može odvoditi bez problema. Na šipku su pričvršćeni posebnim mehanizmom koji osigurava da se glatko preklapaju prilikom otvaranja i zatvaranja kišobrana. Krajevi rebara kišobrana prekriveni su šiljcima koji su metalni, plastični ili drveni, a zalijepljeni su ili ušiveni na krov.
- Vrh kišobrana - može biti plastičan, metalni ili drveni. Često ga uopće nema, posebno kod sklopivih kišobrana.
- Mehanizam zatvaranja - ovo klizi duž središnje šipke. Na ručki i blizu krova nalaze se nastavci koji zaključavaju mehanizam u mirovanju, omogućavajući tako kišobranu da bude otvoren ili zatvoren. Mehanizam djeluje drugačije, pa tako imamo kišobrane s automatskim otvaranjem, kišobrane s automatskim otvaranjem i zatvaranjem te najčešći tip kišobrana s ručnim otvaranjem.
- Drška - dio kišobrana koji držimo u ruci. Može biti ravna, zakrivljena, s gumbom na otvaranje... Često imaju ergonomske ureze koji omogućuju ugodnije držanje u ruci. Ponekad su obloženi mekom pjenom za još veću udobnost.
- Trakica za zatvaranje - ušivena na jednu od ploča. Kišobran se može smotati i čvrsto pričvrstiti uz pomoć trake. To osigurava da kišobran ne zauzima nepotreban prostor, istodobno sprječavajući ga da se odmotava i lomi ako se njime rukuje neoprezno.
Kišobran koji ste odabrali i potiskali prava je reklama za Vas i vašu marku
Kišobrani se vrlo lako tiskaju ili brendiranju, zbog velikog prostora i samim time su vidljivi. Povijest pokazuje da se klijenti najčešče odlučuju za tisak na jednom dijelu kišobrana. Ako ste kreativni, možete tiskati na kišobrane po cijeloj površini i tako povećate vidljivost svog logotipa. Ako kišobran ima 8 dijelova, a logotip je otisnut na četiri suprotna dijela, tada je vidljiv sa svih strana. Najčešći je jednobojni sitotisak. Višebojni tisak rješava se transfer tiskom - prijenosom. Preporučujemo upotrebu više boja, kontrasnih koje dodatno povećavaju vidljivost, poput tiska svjetlijom bojom na tamniji kišobran i obrnuto. Otisak na kišobranu u metalik, srebrnim nijansama također izgleda profinjeno i odiše nekom elegantnom notom.
No, ako želite potpuno jedinstveni kišobran, naš tim nudi vam kišobran dizajniran prema vašim željama. Cijeli krov može se tiskati sublimacijskim tiskom u višebojnoj tehnici. S takvim promotivnim kišobranom vrlo posebnog oblika, vašoj tvrtki ili marki omogučit ćete posebnost i samim time nećete proći nezapaženo.
Odabir pravog modela kišobrana
Kišobran je artikal koji se svakodnevno može koristiti, te je dostupan u više modela. Ako su vaši klijenti uglavnom nježnijeg spola, tada odluka pada na male sklopive kišobrane koji ima mjesta u svakoj ženskoj torbici.
Uobičajeni kišobrani s uvijenom ručkom prikladni su kao reklama za mnoge industrije. Golf kišobrani popularni su za promicanje sportskih aktivnosti i klubova.
U ponudi imamo i kišobrane za djecu. Oni su vrlo prikladni za reklamu škole, vrtiće, dječje aktivnosti... Najmlađi će se rado šetati po kiši i oglašavati vaše aktivnosti.
No ako ste u potrazi za nešto elegantnijom verzijom kišobrana možemo vam preporučiti veći promotivni kišobran u crnoj boji ili čak kišobran koji je otporan na jače udare vjetra i nudi izvrsnu zaštitu od sunca ili kiše .