Boca, bidoni za vodu, termos - definitivno ga imate i koristite svakodnevno. A vrlo je velika vjerojatnost da na sebi ima logotip marke ili tvrtke. To promotivne boce čini jednim od najpopularnijih i najpoželjnijih promotivnih proizvoda. Zapravo, čovjek duže vremena provodi bez hrane nego bez vode. Bilo da se radi o staklenoj bočici, plastičnoj boci vode ili aluminijskoj "bočici" za planine - to su jedan od najpoželjnijih proizvoda za naše kupce.
Kupujete li promotivne boce? Imamo nekoliko savjeta kako olakšati vaš izbor
Rast svijesti o pravilnoj hidrataciji i redovitom pijenju vode doveo je do skoka prodaje boca. Prema našem iskustvu, promotivni proizvodi za piće mogli bismo podijeliti u dvije skupine - boce za one više sportski orijentirane i za općenitu, svakodnevnu upotrebu.
Boce za sportaše
Prikladni su za promociju vrlo širokog spektra industrija povezanih s aktivnim životom: Često ih odabiru razne sportske udruge i klubovi, planinarska udruženja, agencije koje omogućuju provođenje slobodnog vremena u prirodi, fitnes klubovi i ostalo. Kada se odlučite za kupnju reklamnih boca ili sličnih boca, treba uzeti u obzir nekoliko činjenica:
- Moraju biti otporne na vanjske utjecaje - moraju podnijeti vrućinu, kišu, taloženje na tlu, pijesak...
- Moraju biti čvrsti i ne smiju se slomiti ili oštetiti na taj način jer su namijenjeni za višestruku upotrebu
- One bi trebale biti jednostavne za nošenje - trebali bi se lijepo smjestiti u držač za boce na ruksaku, stalak za boce ili trebaju imati karabin koji omogućava jednostavno pričvršćivanje / nošenje
- Ovisno o sportskim aktivnostima, dobro je razmisliti treba li boca izolirati da bi piće bilo toplo ili hladno
- Dobro brtvljenje - jer se boca tijekom aktivnosti kreće, mora se dobro zatvoriti kako se sadržaj ne bi prolio
Promotivne boce za svakodnevnu upotrebu
Za razliku od sportskih boca, ovdje su zahtjevi mnogo niži. Pogotovo s materijalima. Budući da se koriste u uredima, kod kuće, na kratkim putovanjima, a njihova je upotreba vrlo česta, važno je da se lako čiste. Stoga su „boce“ napravljene od stakla ili plastike vrlo popularne, posebno boce od tritana koji je vrlo otporan na udarce, ali istovremeno ne ostavlja okus i ne ispušta neželjene tvari u sadržaj. Izgled je također važan, pa ako ste umorni od "klasičnog" izgleda, možete pronaći i boce za piće različitih oblika, čak i modernijih, ekstravagantnijih.
Zašto odabrati promociju uz pomoć boca ili bidona?
- Oni su trajan proizvod koji već dugo koristimo. Stoga vaš logotip otisnut na boci ostaje dugo vidljiv. Korisnik ima svakodnevni kontakt s vašom tvrtkom / markom i pamti je, a to je i svrha promocije.
- Vrlo učinkovit proizvod - osim svakodnevne upotrebe, imaju i veliko područje za tisak ili još jedan način dorade, zbog kojeg se vaša promotivna poruka ističe još više.
- Namijenjeni su specifičnoj potrebi - za piti vodu, ostali tekući sadržaj. Stoga su neophodni u svakodnevnom životu i čine tiskanu poruku još dostupnijom.
- Eko aspekt promotivnih boca. Najčešće se koriste za pitku vodu. Osoba koja koristi takvu bocu stoga će manje vjerojatno pribjegavati flaširanoj vodi koja se obično pakira u plastične boce za jednokratnu upotrebu. Dakle, plastika može završiti u smeću, a opterećenje okoliša također će biti manje.
- Različiti modeli, materijali i oblici omogućuju vam da pronađete bocu koja će odgovarati svima
Odabir promotivne boce - boce s vodom za vašu reklamu, stoga je uvijek sjajna odluka. Promosvijet tim nudi vam veliki izbor bidona i boca i drugih proizvoda za slobodno vrijeme.